SEO – קידום אורגני ב-Google

הפנים של העסק שלך ברשת

SEO – Search Engine Optimization

להוביל בתוצאות של מנוע החיפוש בזכות תוכן איכותי.

הוא התאמת התוכן שלך למנוע החיפוש של גוגל. מדובר בקידום אורגני, שלא עולה כסף מהצד של תקציב המדיה: ב-SEO לא משלמים לגוגל, אלא מייצרים תוכן שגוגל אוהבת. כלומר התאמת האתר שלך כך שיהיה בעיני גוגל כאתר שהכי נכון להציג במקומות הראשונים בחיפוש בתחום שבו הוא עוסק.

לצד זאת, אנו מבינים כי מנוע החיפוש של גוגל מציג היום הרבה יותר מאתרי אינטרנט בלבד: ערוצי Youtube ורישום ל"גוגל לעסק שלי" הפכו חלק מהותי מהליך קידום אורגני. זאת מאחר שאלו מופיעים בראש תוצאות מנוע החיפוש.

 

תיאור השירות:

  1. אופטימיזציה למהירות של האתר. מעבר ליתרון שבאתר מהיר שרץ ללא בעיות, גם המערכת של גוגל נוטה לקדם יותר אתרים שעברו אופטימיזציית מהירות.

     

  2. ביצוע חקר מילות מפתח שמעניינות את הלקוחות שלך. לדוגמה אם השירות שלך קשור בגינון וגילינו שתכנים שפרסמנו על גידול תפוחי אדמה מוביל להרבה כניסות לאתר שלך, נדע לזהות זאת ולפרסם תכנים בהתאם לכך.

     

  3. SEO – התאמה של התכנים של האתר למנוע החיפוש לטובת קידום אורגני: יצירת דפי תוכן באתר באמצעות מאמרים שאנו מפרסמים על שירותכם ופועלכם, יצירת קישורים פנימיים ותיוגים מתאימים.

     

  4. יצירת מאמרים באתר להרחבת הנוכחות האינטרנטית שלך במנועי החיפוש.

     

  5. רכישת קישורים מאתרים חיצוניים (כאשר אתר גדול ואמין, לדוגמה אתר חדשותי, מפרסם מאמר קצר אודת השירות שלכם כמומלץ – גוגל תשים לב ותסמן את האתר שזכה להפנייה הנ"ל כאמין יותר בעיניה).

כמה זה יעלה לי?

כרגיל היתרון שלנו בזה שהכל במקום אחד – גם תוכן וגם טכני. גם ניהול אתר וגם כתיבה.

התחמור משתנה מלקוח ללקוח וסדרי הגודל של ה-SEO יכולים להיות דינמיים. פעמים רבות, שיפור הקידום האורגני בגוגל היא חלק מקמפיין פרסומי נרחב יותר ושירותים נוספים. כך או כך, שימור נכון ב-SEO בסופו של דבר מתורגם ליותר חשיפה ויותר לידים*, ומתוך כך יוביל להגדלת הרווח של העסק שלך.  

 

* מה זה ליד?

ליד הוא התשובה שהשאיר אדם שהתעניין בשירות מוצע. מידע זה יכלול לרוב שם, טלפון ומייל אך פעמים רבות גם שאלות מכוונות נוספות בנוגע לטיב השירות. לדוגמה, עבור חברת נדל"ן נקים קמפיין בו כל נרשם יציין את גודל הדירה בה היא או הוא מתעניינים.

קידום אורגני
ריבוי לידים חדשים
שקופית קודמת
שקופית הבאה

דוגמאות נבחרות מהעבודות שלנו:

אתר עבור מתן רכליס

אתר עבור ISLINE

אתר עבור אמבולנס חולון

אתר אינטרנט עבור FEINCOOK

אתר עבור הר ועמק

מיני סייט עבור צו חרום

למה אנחנו?

הניסיון שבונה את ההבדל –

במשך השנים הספקנו לנהל מאות אתרי לקוחות ולשפר את הנוכחות האינטרנטית של גופים, אישים ועסקים רבים. אנו יודעים איך לבצע את הדברים ולהסיק מסקנות בזמן כי אנחנו גם קמפיינרים ויש לנו את העין לזה.

 

תמחור מנצח –

העבודה איתנו משתלמת: זה מכיון שאנחנו מציעים את כל השירותים: מתכנות ועבודה נכונה מול מערכת גוגל, דרך ניסוח מסרים, עיצוב גרפי ועריכת וידאו – ועד הביצוע הטכנולוגי. 

 

אמון מלא באנשים –

אחד העקרונות שמנחים אותנו בעבודה הוא אמינות.  אצלנו לא ישלחו אתכם מנציג תמיכה אחד לאחר, לא יסננו אתכם ולא ישכחו אתכם יום לאחר סיום הפרויקט. אנו מאמינים באנשים ורצים איתם לטווחים ארוכים. כיום אנו מתפעלים עשרות אוטומציות עבור הלקוחות היקרים שלנו, גם שנים רבות לאחר שהוצאנו אותן לפועל, ומספקים מענה וכתובת לכל שאלה ונושא, באהבה גדולה  ובחיוך רחב.

 

המדדים להצלחה

האפקט המשמעותי ביותר של קידום אורגני נכון הוא הגדלת הכניסות לאתר שלך. 

שאלות נפוצות

כאשר אנו מדברים על קידום אורגני אנו עוסקים בבניית התשתית של עסק לטווח ארוך. מדובר בנושא חשוב אך הוא דורש זמן עבודה די-ארוך. קידום ממומן, מספק תוצאות מיידיות יותר – אך נעצר עם הפסקת התשלום לגוגל. לקידום אורגני "חיי מדף" ארוכים יותר ותוצאותיו נשארות גם בהמשך.

כן. אף אחד לא באמת יודע מדוע, אך ניתן להעריך שזה קשור בכך שגוגל לא ממהרת להעניק "אמינות" לאתר מסוים. עם זאת, בתחומים עם תחרות נמוכה ניתן להשיג תוצאות גם במהרה. 

כל לקוח פוטנציאלי יכול לחפש נושא אחר שבאפשרותך להציע לו פתרון ולכן אנו רוצים לאפשר לכל לקוח, גולש, להגיע לעמוד הרלוונטי ביותר עבור החיפוש שביצע. לכן אנו מייצרים מגוון עמודים ומפנים לתוכם. ניתן לסמוך על הגולשים המתעניינים שיגיעו גם לדף הבית.

תלוי מאוד בתחום העיסוק. ככלל, כן – זה הבסיס של עסק מוביל.

הדרך היחידה להבטיח היא באמצעות עבודה לאורך זמן, לצד קידום ממומן.

תלוי בהיקף התחרות בתחום שלך. עסקים עם תחרות נמוכה לרוב יוכלו להסתפק באורגני, מותגים או עסקים בשווקים רוויי-תחרות יצטרכו להשקיע ב-2 האפיקים.