בואו נדבר
בטלפון: 054-3055-679
במייל: office@guyarditi.com
* מאגר לקוחות, או מאגר לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים.
למעשה, ניהול נכון של ה-Data Base, הוא הבסיס השיווקי לכל עסק מתחיל, ואף קודם להוצאת תקציבי הפרסום ברשתות החברתיות או מנוע החיפוש. הדאטה-בייס הוא מאגר הלקוחות הראשונים שלנו והמתעניינים בשירותינו. כאשר אנחנו מנהלים Data Base אנחנו מטפלים בנושאים הבאים:
אנחנו עובדים עם מגוון לקוחות; חברות מבוססות וארגונים וותיקים וגם יזמים מתחילים. תוכלו להגיע אלינו אם צברתם דרך בעולם הדיגיטל, אך גם אם אתם מתחילים דרך חדשה ומעוניינים לחנוך פרויקט, טאבולה ראסה. בין לקוחותינו ניתן למצוא:
ניסיון שבונה את ההבדל –
במשך השנים הספקנו לנהל מאות מאגרי לקוחות למגוון גופים ועסקים. אנו יודעים איך לבצע את הדברים ולהסיק מסקנות בזמן כי אנחנו גם קמפיינרים ויש לנו את העין לזה.
תמחור מנצח –
העבודה איתנו משתלמת: זה מכיון שאנחנו מציעים את כל השירותים: אצלנו תמצאו הכל במקום אחד – גרפיקה, כתיבת תוכן וניהול המערכת. בנוסף, אנחנו מציעים תמחור מצוין גם לנושאים קטנים ולפרוייקטים קצרים.
אמון מלא באנשים –
אחד העקרונות שמנחים אותנו בעבודה הוא אמינות.
אצלנו לא ישלחו אתכם מנציג תמיכה אחד לאחר, לא יסננו אתכם ולא ישכחו אתכם יום לאחר סיום הפרויקט. אנו מאמינים באנשים ורצים איתם לטווחים ארוכים. כיום אנו מלווים עשרות מאגרי לקוחות, גם שנים רבות לאחר שהקמנו אותם, ומספקים מענה וכתובת לכל שאלה ונושא, באהבה גדולה ובחיוך רחב.
הצלחה בניהול Data Base מודדים במכירות ובאחוזי פתיחה. נציין ניוזלטר באימייל, בניגוד לסמס, אחוזי הפתיחה נוטים להיות נמוכים, ו-30% פתיחה למשל, זה נתון שנחשב מעולה. כחלק מעבודתנו השוטפת אנחנו מספקים ללקוחותינו דו״חות ברורים ומפורטים כדרך קבע.
במקרה זה נהוג לייצר "מסע דיוור".
מה זה מסע דיוור?
מספר מסרים מוגדרים מראש, לדוגמה 10, שנשלחים באופן מתוזמן במרווחי זמן מוגדרים (למשל 1 לשבוע).
כן, בהחלט. ניתן לייצר קמפיין שמטרתו לדוגמה הרשמה ל-Mailing List תמורת מידע מסוים או קוד קופון. קמפיינים מסוג זה מייצרים לרוב מאגרי מידע בעלויות נוחות מאוד.
בטלפון: 054-3055-679
במייל: office@guyarditi.com
העקרונות המנחים את השירות שלי: אמינות חדשנות זמינות