גם ברשת העסק שלכם צריך פנים

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

איזה תמונה כדאי לבחור לפרסום העסק בפייסבוק? מה חשוב שיהיה בסרטון פרסומי? לפי מחקרים המתפרסמים לאחרונה, שיווק ברשת מצליח יותר בהתאם לנוכחות פני אדם בתמונת הפרסום.

תמונת-פנים-בפוסטים


הכוונה היא שכאשר אתם באים לשווק מוצר ברשת, עדיף שתשמשו בתמונה בה אדם משתמש בה. לצורך העניין – פרסומת להלבשת בית ספר לילדים תצליח יותר כאשר אדם צעיר יצולם לובש אותה. פרסום פוליטי או חברתי בהקשר של מטרה מסוימת – יצליח יותר כאשר תוצג תמונה של אדם בהפגנה.


הכלל הוא פשוט, וככל שתיישמו אותו יותר בעמודי הפייסבוק ו\או האינסטגרם שלכם כך העסק שלכם ימשיך לזכות ליותר חשיפה ברשתות החברתיות האלו.

לייעוץ נוסף – אתם מוזמנים לפנות אלי!

(אוכל לתאם עבורכם גם צילומים מקצועיים)

054-3055-679 \\ Guy.RDT@gmail.com

גיא, 21, מרעננה. נעים להכיר!

אני גיא ארדיטי, לאחר שחרורי ממחלקת הדיגיטל של גלי צה"ל הקמתי עסק משלי המצטיין בפרסום ברשת. השירות שלנו בנוי על 3 עקרונות:
זמינות, אמינות וחדשנות.

המלצות:

בוא נדבר!