מתכננים לפרסם מבצע בפייסבוק? כדאי שהוא יהיה משתלם

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

עדיף לא לפרסם מבצע על פני לפרסם מבצע גרוע.

לפרסם מבצע בפייסבוק זה רעיון נכון וטוב – הוא בעיקר יעיל כאשר אתם מעוניינים להרחיב את רשימת התפוצה במייל שלכם ובכך להרחיב את קהל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. בין היתר הוא מוסיף תנועה רלוונטית לאתר האינטרנט שלכם במקרים רבים ובכך מייצר עבורכם קהל רימרקטינג חדש.

Print

אבל חשוב לזכור – בעלי עסק רבים נוטים לחלק מבצעים בשיטת "יציאה מידי חובה". לדוגמה – 10% הנחה ממוצר בשווי 100 ₪. מבצע מסוג זה לא יזכה להצלחה בפייסבוק כי מרבית הגולשים יגידו לעצמם – זו הנחה שולית, ובטח שאינה שווה את פניות העסק אלי במייל. הלקוח ידלג על הפרסום שלכם וכך תמצאו עצמכם מוציאים תקציבי פרסום לשווא.

ברור כמובן שלא כל עסק יכול להרשות לעצמו מבצעים. כך שחשוב לדעת – אם העסק לא יכול להוריד בעלויות של מוצר מסוים המעורר עניין, או לתת איזה שהוא ערך רציני ולא זניח בתור מבצע, עדיף שלא יפרסם אותו כלל ויוציא את עלויות הנחסכות על פרסום עם אופי אחר.

גיא, 21, מרעננה. נעים להכיר!

אני גיא ארדיטי, לאחר שחרורי ממחלקת הדיגיטל של גלי צה"ל הקמתי עסק משלי המצטיין בפרסום ברשת. השירות שלנו בנוי על 3 עקרונות:
זמינות, אמינות וחדשנות.

המלצות:

בוא נדבר!