פחות אחד – יותר נחמד: כוונו את מודעות הפייסבוק שלכם

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

אתם עומדים לממן פוסט בפייסבוק ורוצים שכמה שיותר אנשים ייחשפו אליו, אבל זה הרגע לשאול: מי הכי חשוב שיראה את הפוסט שלי? מה המאפיינים שלו כאדם? כלומר – זה הרגע למקד את התקציב המוגבל שלכם ספציפית לאנשים שאתם צריכים.

Print

נניח שיש בבעלותכם גן ילדים בחדרה וקהל היעד הסביר שלכם הוא אימהות בחדרה. נניח שלפי פייסבוק יש 10,000 אמהות בחדרה. האם אתם רוצים לשלם עבור חשיפה מול כל אותן 10,000 אמהות? חד וחלק לא.

עכשיו הזמן לצמצם.

במה נצמצם קודם כל? לדוגמה במצב הנ"ל אפשר להתחיל בלהוציא אמהות ותיקות (ליותר מילד אחד) מקהל היעד. מדוע? כי סביר מאוד להניח שהילד השני שלהן ילך לאותו גן שהלך הילד השני. זה לא ודאי, אך זה מספיק על מנת לותר על ההימור עם הכסף שלכם.

כך "תכוונו" למעשה את הכסף שלכם לקהל שיש יותר סבירות שיהיה לקוח שלכם.

גיא, 21, מרעננה. נעים להכיר!

אני גיא ארדיטי, לאחר שחרורי ממחלקת הדיגיטל של גלי צה"ל הקמתי עסק משלי המצטיין בפרסום ברשת. השירות שלנו בנוי על 3 עקרונות:
זמינות, אמינות וחדשנות.

המלצות:

בוא נדבר!