הדבר הכי חם היום בשוק הפרסום בפייסבוק הוא הפיקסל. מה הוא? הפיקסל של פייסבוק הוא רכיב שאתם יכולים להתקין באתר שלכם בתהליך יחסית פשוט של כמה דקות. לאחר מכן, הוא מאפשר לכם להגדיר גולשי פייסבוק שביקרו באתר שלכם בתור קהל היעד לפרסומת שלכם בפייסבוק. תהליך זה נקרא "רימרקטינג" – שיווק מחדש בעברית.
לרגע אקח צעד אחורה לאלו שעוד תוהים מה הוא הפיקסל ואתן דוגמה: מכירים את זה שאתם מחפשים טיסה או מלון בחו"ל (לא בזמן שיש קורונה בחוץ), נגיד באתר של "אל על" או "איסתא"? תוך פחות או יותר 5 דקות מהרגע שחיפשתם את הטיסה העדיפה עליכם לפראג או אמסטרדם העדכונים שלכם בפייסבוק יתמלאו בפרסומות של חברות הטיסה ו-Booking.com, נכון?
המצב הנפלא הזה מתרחש באמצעות הפיקסל של פייסבוק.
אז למה עדיף לפרסם באמצעות הפיקסל של פייסבוק? זה פשוט להסברה: המטרה שלכם כשאתם מפרסמים בפייסבוק היא לשלם עבור קהל עד כמה שיותר רלוונטי לעסק שלכם. מי יותר רלוונטי מאשר הקהל שביקר באתר שלכם כבר? למעשה אתם מנהלים "שיחה שנייה" עם לקוח – וכידוע, הסיכויים למכירה בשיחה שנייה (או שלישית, חמישי ותשיעית בהנחה ותפעלו לאורך זמן בפייסבוק) גבוהים הרבה יותר.