מה זה פיקסל של פייסבוק ואיך הוא מביא לקוחות?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

הדבר הכי חם היום בשוק הפרסום בפייסבוק הוא הפיקסל. מה הוא? הפיקסל של פייסבוק הוא רכיב שאתם יכולים להתקין באתר שלכם בתהליך יחסית פשוט של כמה דקות. לאחר מכן, הוא מאפשר לכם להגדיר גולשי פייסבוק שביקרו באתר שלכם בתור קהל היעד לפרסומת שלכם בפייסבוק. תהליך זה נקרא "רימרקטינג" – שיווק מחדש בעברית.

רימרקטינג-פיקסל-פייסבוק

לרגע אקח צעד אחורה לאלו שעוד תוהים מה הוא הפיקסל ואתן דוגמה: מכירים את זה שאתם מחפשים טיסה או מלון בחו"ל, נגיד באתר של "אל על" או "איסתא"? תוך פחות או יותר 5 דקות מהרגע שחיפשתם את הטיסה העדיפה עליכם לפראג או אמסטרדם העדכונים שלכם בפייסבוק יתמלאו בפרסומות של חברות הטיסה ו-Booking.com, נכון?

המצב הנפלא (ומעט פולשני) הזה מתרחש באמצעות הפיקסל של פייסבוק.

אז למה עדיף לפרסם באמצעות הפיקסל של פייסבוק? זה פשוט להסברה: המטרה שלכם כשאתם מפרסמים בפייסבוק היא לשלם עבור קהל עד כמה שיותר רלוונטי לעסק שלכם. מי יותר רלוונטי מאשר הקהל שביקר באתר שלכם כבר? למעשה אתם מנהלים "שיחה שנייה" עם לקוח – וכידוע, הסיכויים למכירה בשיחה שנייה (או שלישית, חמישי ותשיעית בהנחה ותפעלו לאורך זמן בפייסבוק) גבוהים הרבה יותר.

אז איך אתם יכולים לנצל את הפיקסל של פייסבוק בעצמכם? לאחרונה מצאתי מדריך מצוין של חברת אורטל דיגיטל המסביר את הנושא מא' עד ת'. בהנחה ואתם עובדים בקלילות עם עניינים טכניים – רוצו לקרוא את המדריך שלהם עכשיו: http://bit.ly/2oFydqm

כמובן שאם אתם מעוניינים בהכוונה או תשובה לשאלה – אתם מוזמנים לשלוח לי הודעה.

גיא, 21, מרעננה. נעים להכיר!

אני גיא ארדיטי, לאחר שחרורי ממחלקת הדיגיטל של גלי צה"ל הקמתי עסק משלי המצטיין בפרסום ברשת. השירות שלנו בנוי על 3 עקרונות:
זמינות, אמינות וחדשנות.

המלצות:

בוא נדבר!