מה הוא קהל בפייסבוק? כך תכוונו את הפרסומת שלכם

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

לפני שתתחילו לפרסם בפייסבוק (ואינסטגרם, מאחר ומדובר באותה מערכת) – הגדירו את הקהל שלכם במערכת הפרסום.

8174c3_7d51299fa6aa4175b998304b3ef720e9-mv2

מה הוא קהל? ישנם כמה סוגים:

קהל שמור: מסתמך על הגדרות של תחומי עניין ומיקום של אנשים. לדוגמה: כל האנשים שעובדים באזור תעשייה כפר סבא, מגיל 30 עד 45. קהל כזה יכול להיות קהל רלוונטי מאוד לשניצלייה באזור תעשייה כפר סבא כי היא תזכיר לעובדי הסביבה שיש מקום עם מבצעים מעולים לארוחות צהריים ממש כמה מטרים מהם.

קהל מותאם אישית:
מסתמך על אנשים שייצרתם איתם אינטראקציה ולא על תחומי עניין שלהם. סוגי קהל זה לפי נסיוני הוא הקהל שההשקעה בו היא המשתלמת ביותר אך אינו רלוונטי לכל עסק ובפרט לא לעסקים ללא אתר אינטרנט או רשימת תפוצה במייל. קהל מותאם אישית ניתן לבנות באמצעות כמה דרכים:

הפיקסל של פייסבוק: רכיב שמותקן באתר האינטרנט שלכם ו"שומר" את המבקרים בו ישירות לפייסבוק. מוכר לציבור כרימרקטינג.

מיילינג ליסט: רשימת הדיוור האלקטרוני שלכם יכולה להפוך גם לקהל בפייסבוק! כלומר – ביום שתשלחו מייל לרשימת התפוצה, תוכלו להזכיר להם גם בפייסבוק שאתם מכינים להם משהו.

מעורבות בפייסבוק: ניתן להגדיר קהל שצפה בסרטון מסוים, או עוקב אחר דף אותו אתם מנהלים בתור קהל לפרסום.

פעילות באפליקציה: אם במקרה יש לכם אפליקציה – תוכלו להגדיר משתמשים פעילים בה בתור קהל לפרסום בפייסבוק.

קהל דומה ("Look Alike"): קהל דומה הוא ה"אח" של קהל מותאם אישית. ניתן לקחת קהל מותאם אישית ו"לבקש" מפייסבוק לבנות קהל אנשים שדומים לו: בתחומי העניין, במיקום, בפעילות היום יומית.

גיא, 21, מרעננה. נעים להכיר!

אני גיא ארדיטי, לאחר שחרורי ממחלקת הדיגיטל של גלי צה"ל הקמתי עסק משלי המצטיין בפרסום ברשת. השירות שלנו בנוי על 3 עקרונות:
זמינות, אמינות וחדשנות.

המלצות:

בוא נדבר!