התמונות והסרטונים שלכם צריכים כותרת

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

בדרך לפרסם פוסט בפייסבוק? שאלו את עצמכם שאלה לגבי המדיה (תמונה או סרטון) שצרפתם אליו. האם נושא הפוסט ברור מהם? האם ניתן לנצל את שטח הפרסום שהם מספקים על מנת להעביר מסר קצר יותר, חד יותר, פחות מפורט מאשר בתוכן הפוסט עצמו?

כותרת-למדיה

מניסיוני – פוסטים בהם כותרת המסבירה את תוכנם  זכו למעורבות גבוהה הרבה יותר מאשר אלו שלא. זכרו שתמונה של המוצר שאתם מוכרים היא טובה – אבל כותרת חדה – תהפוך את התמונה לפרסום מנצח.

 

 

לייעוץ בנושא פרסום בפייסבוק אתם מוזמנים לפנות אלי:

054-3055-679 | guy.rdt@gmail.com

 

גיא, 21, מרעננה. נעים להכיר!

אני גיא ארדיטי, לאחר שחרורי ממחלקת הדיגיטל של גלי צה"ל הקמתי עסק משלי המצטיין בפרסום ברשת. השירות שלנו בנוי על 3 עקרונות:
זמינות, אמינות וחדשנות.

המלצות:

בוא נדבר!