אל תפרסמו בפייסבוק או אינסטגרם דואר זבל!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

לפני שאתם באים לפרסם את העסק שלכם בפייסבוק או אינסטגרם אתם חייבים לחשוב איזה תוכן אתם מתכננים להציע לגולשים מטעם העמוד שלכם. לנסות להצחיק אותם עם תמונה? ללמד אותם מידע חדש הנוגע לתחום עיסוקכם?  לספר להם איך נראה העולם מהצד שלכם? כל אלו אופציות טובות.

דואר-זבל-ברשתות-חברתיות

אם תגיעו לרשתות החברתיות האלו עם מודעה פרסומית שלא כוללת אף תוכן מסוג זה – כלומר – "דואר זבל", סביר מאוד להניח שתזכו להתעלמות מוחלטת מהגולשים. מדוע? כי כשאנשים גולשים בפייסבוק הם מחפשים תוכן שיעניין אותם. לא פרסומות. אך זה לא אומר שפרסומת לא יכולה להיות תוכן.

מאפייה לדוגמה יכולה לפרסם מתכונים או סרטוני-הכנה של המאפים. אפילו תמונה של המאפים המוצעים ממש הבוקר בבית העסק תעשה את העבודה.

הגולשים צמאים לתוכן. אם תתנו לו אותו – תזכו לחשיפה גבוהה ויעילה בשתי הרשתות.

מעוניינים בייעוץ לגבי התוכן שהעסק שלכם יכול לספק? פנו אלי היום!
054-3055-679 \\ Guy.RDT@gmail.com

גיא, 21, מרעננה. נעים להכיר!

אני גיא ארדיטי, לאחר שחרורי ממחלקת הדיגיטל של גלי צה"ל הקמתי עסק משלי המצטיין בפרסום ברשת. השירות שלנו בנוי על 3 עקרונות:
זמינות, אמינות וחדשנות.

המלצות:

בוא נדבר!