כשעסק קטן מתמודד עם תקציב פרסום מוגבל עליו לקבוע סדר עדיפויות כספיים. במרבית המקרים כמובן שעליו להשקיע משאבים וזמן בשתי הרשתות (ואף גם באינסטגרם ורשתות נוספות), אך מבחינת קידום ממומן – יתכן כי עדיף לבחור רשת אחת ולהתמקד בה.

השאלה שעל בעל העסק לשאול עצמו היא האם יש לו תוכן לספק לגולש? מה הכוונה ב"תוכן"? הרבה דברים יכולים להיות תוכן איכותי – בין אם תמונה משעשעת או סרטון ובין אם מאמרי מידע בתחום העסק. אך אם אין לבעל העסק תוכן לספק באופן קבוע (לדוגמה: חשמלאי, מכון לצילום רנטגן) – עדיף לו להשקיע את כל משאביו הכספיים בגוגל. ובמידה ויש לו – סביר להניח שפייסבוק תהיה הכתובת המרכזית שלו.
כמובן שיש חשיבות גדולה גם לסטטיסטיקות – מומלץ להגדיר את קהל היעד לעסק מסוים (מי הוא, או מה הוא מחפש) ולבדוק מה הנפח שלו במערכות הפרסום של פייסבוק ו-Adwords.
חשוב להיות נוכח בכל הרשתות בעיני. אך כשההחלטות נוגעות למזומן – על בעל עסק לקבל החלטות שקולות.
תוהים איך העסק שלכם יכול לספק תוכן איכותי בפייסבוק? מתלבטים לגבי עמוד נחיתה שיביא לכם לקוחות בגוגל? אני מזמין אתכם לפנות אלי לייעוץ חינם.
צרו איתי קשר: 054-3055-679 \\ Guy.RDT@gmail.com