אוטומציה לחברות וארגונים

הפנים של העסק שלך ברשת

הדרך לרווח כספי יכולה להתחיל גם בחיסכון כספי. ואוטומציה מייעלת תהליכי עבודה באופן משמעותי, מה שמוביל לחיסכון כספי רב. האוטומציה היא פעולה שמתבצעת באופן אוטומטי כדי להשלים פעולות אחרות או להחליף פעולות ידניות רפטטיביות. לדוגמה, משתמש שנרשם באתר האינטרנט שלך יקבל אוטומטית SMS שפנייתו התקבלה ויענה בהקדם. אנו מאפשרים יצירת מסעות לקוח ואוטומציה, המאפשרת העברת מסרים מדויקים וחיבורי CRM* אפקטיביים.

לרב אנחנו משתמשים במערכת Zapier, שיכולה לאחד משימות ומסרים בין אלפי אפליקציות שונות בלחיצת כפתור. 

 

*CRM – מערכת לניהול לקוחות או ריבוי משימות.

 

למי זה מתאים?

השירות מתאים לכל ארגון או חברה, מקטנים ועד גדולים. השירות אפקטיבי במיוחד לצרכי מעקב אחר פניות ולקוחות פוטנציאליים וניהול דיוורי ניוזלטר.

כמה זה יעלה?

התחמור משתנה מלקוח ללקוח וסדרי הגודל של האוטומציה יכולים להיות דינמיים. פעמים רבות, האוטומציה היא חלק מקמפיין פרסומי נרחב יותר. כך או כך, השימוש באוטומציות תמיד חוסך כסף ועבודה עבור כוח האדם.

ייעול העברת מסרים ללקוחות
עבודת צוות יעילה יותר
הקודם
הבא

למה אנחנו?

ניסיון שבונה את ההבדל –
במשך השנים הספקנו לנהל מאות מאגרי לקוחות למגוון גופים ועסקים. אנו יודעים איך לבצע את הדברים ולהסיק מסקנות בזמן כי אנחנו גם קמפיינרים ויש לנו את העין לזה.

 

תמחור מנצח –
העבודה איתנו משתלמת: זה מכיון שאנחנו מציעים את כל השירותים: מתכנון האוטומיזציות, דרך ניסוח מסרים, עיצוב גרפי ועריכת וידאו – ועד הביצוע הטכנולוגי. נוסף על כך, שירות האוטומציה מטרתו לחסוך ללקוח בהוצאות ולהגדיל את הרווח שלו, כך ההליך משתלם עוד יותר. 

 

אמון מלא באנשים –

אחד העקרונות שמנחים אותנו בעבודה הוא אמינות.  אצלנו לא ישלחו אתכם מנציג תמיכה אחד לאחר, לא יסננו אתכם ולא ישכחו אתכם יום לאחר סיום הפרויקט. אנו מאמינים באנשים ורצים איתם לטווחים ארוכים. כיום אנו מתפעלים עשרות אוטומציות עבור הלקוחות היקרים שלנו, גם שנים רבות לאחר שהוצאנו אותן לפועל, ומספקים מענה וכתובת לכל שאלה ונושא, באהבה גדולה  ובחיוך רחב.

המדדים להצלחה

גם כאן, המדד שלנו להצלחה זה בדיקה של האם האוטומציה משפרת את המכירות או היעילות של החברה – את השיקוף לכך נוכל לראות בחיסכון הכספי שבא לידי ביטוי בעקבות האוטומציה.

שאלות נפוצות

משתמשים ב-Zapier למרבית האוטומציות. מסתנכרנים עם מגוון עצום של כלים: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, גוגל, מיילינג, אאוטלוק, monday ודומיהם.

כן – בדרך כלל כחלק מקמפיין לידים המרכז פניות של מתעניינים בשירות.

ב-95% מהמקרים מדובר במסרים מתוכננים מראש שאינם משאירים מרחב לשגיאות. יחד עם זאת, ב-5% הנותרים אכן קיים סיכון למצבים כאלו ולכן חשוב לאפיין מראש את האוטומיזציה ולהשאיר מרחב טעות מכווץ ככל שניתן. לצד זאת, לעקוב וללמוד מטעויות.

תהליכים אוטומטיים יכולים להתבטא גם בטון אישי ואף לסייע לאנשי המכירות או ניהול הלקוחות בחברה בביצוע המשימות אך לא בהחלפתם באופן מלא.

אנו מציעים מגוון שירותים רחב מאוד – החל מתחזוקת האתר וקידום ב-Google, דרך פרסום ברשתות החברתיות ועד עיצוב גרפי ועריכת וידאו.