ניהול Data Base

הפנים של העסק שלך ברשת

nakamoto

* מאגר לקוחות, או מאגר לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים. 

למעשה, ניהול נכון של ה-Data Base, הוא הבסיס השיווקי לכל עסק מתחיל, ואף קודם להוצאת תקציבי הפרסום ברשתות החברתיות או מנוע החיפוש. הדאטה-בייס הוא מאגר הלקוחות הראשונים שלנו והמתעניינים בשירותינו. כאשר אנחנו מנהלים Data Base אנחנו מטפלים בנושאים הבאים:

  1. דיוור בניוזלטר באי-מייל
  2. דיוורים בסמס
  3. ניהול מסע לקוח במייל או בסמסים – לינק לעמוד ״מסע לקוח״
  4. איסוף נתונים והסקת מסקנות על בסיס נתוני רכישות של קהלים שונים.

למי השירות מתאים?

אנחנו עובדים עם מגוון לקוחות; חברות מבוססות וארגונים וותיקים וגם יזמים מתחילים. תוכלו להגיע אלינו אם צברתם דרך בעולם הדיגיטל, אך גם אם אתם מתחילים דרך חדשה ומעוניינים לחנוך פרויקט, טאבולה ראסה. בין לקוחותינו ניתן למצוא:

  • אנשי ציבור וארגונים חברתיים
  • חברות גדולות
  • עסקים קטנים ובינוניים וחנויות
  • נותני שירות
  • רופאים
  • אנשי אקדמיה ומובילי דעת קהל
דיוורים בסמס
דיוורים בניוזלטר באי-מייל
הקודם
הבא

כמה זה יעלה לי?

העלויות עבור שירותי דיוור נמוכות באופן משמעותי מעלויות פרסום במדיות חברתיות או מנועי חיפוש. בעוד שעלות הפרסום בפייסבוק בגוגל מתבסס על כלל השוק שלכם, ועלות פר 1,000 חשיפות לרוב, עלות הניוזלטר מתבססת על היקף ה-data הקיים שלנו, כלומר – כמות המיילים או הטלפונים של הלקוחות. היות וה-data כבר נמצא בבעלות המפרסם, כל שנותר הוא עלות ביצוע השליחה – וזו לרוב מסתכמת בסכומים נוחים במיוחד.

למה אנחנו?

ניסיון שבונה את ההבדל –

במשך השנים הספקנו לנהל מאות מאגרי לקוחות למגוון גופים ועסקים. אנו יודעים איך לבצע את הדברים ולהסיק מסקנות בזמן כי אנחנו גם קמפיינרים ויש לנו את העין לזה.

תמחור מנצח –

העבודה איתנו משתלמת: זה מכיון שאנחנו מציעים את כל השירותים: אצלנו תמצאו הכל במקום אחד – גרפיקה, כתיבת תוכן וניהול המערכת. בנוסף, אנחנו מציעים תמחור מצוין גם לנושאים קטנים ולפרוייקטים קצרים.

אמון מלא באנשים –

אחד העקרונות שמנחים אותנו בעבודה הוא אמינות

אצלנו לא ישלחו אתכם מנציג תמיכה אחד לאחר, לא יסננו אתכם ולא ישכחו אתכם יום לאחר סיום הפרויקט. אנו מאמינים באנשים ורצים איתם לטווחים ארוכים. כיום אנו מלווים עשרות מאגרי לקוחות, גם שנים רבות לאחר שהקמנו אותם, ומספקים מענה וכתובת לכל שאלה ונושא, באהבה גדולה ובחיוך רחב.

איך יודעים שהצלחנו?

הצלחה בניהול Data Base מודדים במכירות ובאחוזי פתיחה. נציין ניוזלטר באימייל, בניגוד לסמס, אחוזי הפתיחה נוטים להיות נמוכים, ו-30% פתיחה למשל, זה נתון שנחשב מעולה. כחלק מעבודתנו השוטפת אנחנו מספקים ללקוחותינו דו״חות ברורים ומפורטים כדרך קבע.

 

שאלות נפוצות

מיושן, אך גם יין הוא מיושן – ועדיין עובד. ניוזלטר מבטיח דרך לחיבור אישי וישיר שנוקב בשם הלקוח, דבר שאינו מתאפשר בפלטורמות אחרות. בנוסף, כאשר אנשים נרשמים לניוזלטר שלנו אנחנו יודעים שהם רוצים שהעדכונים מאיתנו יהיו להם זמינים ובהישג יד.

במקרה זה נהוג לייצר "מסע דיוור".

מה זה מסע דיוור?
מספר מסרים מוגדרים מראש, לדוגמה 10, שנשלחים באופן מתוזמן במרווחי זמן מוגדרים (למשל 1 לשבוע).

בהחלט. נשמח לאפיין יחד איתך מטרות לשימוש מיטבי בדטאות הקיימות.

כן, בהחלט. ניתן לייצר קמפיין שמטרתו לדוגמה הרשמה ל-Mailing List תמורת מידע מסוים או קוד קופון. קמפיינים מסוג זה מייצרים לרוב מאגרי מידע בעלויות נוחות מאוד.